OBWIESZCZENIE
Zgodnie z art. 38 i 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o cenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm.),
Wójt Gminy Szczytno
podaje do publicznej wiadomości, że w ramach postępowania prowadzonego, na wniosek Inwestora - Warmia i Mazury Sp. z o.o., Szymany 150, 12-100 Szczytno, w sprawie zmiany decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dotyczącej zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na Budowie farmy fotowoltaicznej oraz carportów parkingowych o łącznej mocy do 3MW wraz z niezbędną infrastrukturą, po zasięgnięciu opinii Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie oraz przeanalizowaniu karty informacyjnej przedsięwzięcia, została wydana decyzja, znak: RR-OP.6220.21.2021, z dnia 14 listopada 2022 r. o stwierdzająca brak potrzeby przeprowadzania oceny oddziaływania na środowisko.
Od powyższej decyzji przysługuje stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie (ul. Michała Kajki 10, 11-041 Olsztyn), za pośrednictwem Wójta Gminy Szczytno (ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno).
Zgodnie z art. 28 ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego – stroną jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo, kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek.
Z treścią decyzji, a także dokumentacją sprawy, zainteresowane strony mogą zapoznać się w Urzędzie Gminy Szczytno, ul. Łomżyńskiej 3, 12-100 Szczytno, tel. 89 623 25 95, od poniedziałku do piątku, w godz. 7.30-15.30.
Treść decyzji udostępnia się na okres 14 dni w Biuletynie Informacji Publicznej, tj. od dnia 14 listopada 2022 r. do dnia 25 listopada 2022 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Szczytno