Załącznik nr 2 do
REGULAMINU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE GMINY SZCZYTNO
ORAZ NA WOLNE STANOWISKA KIEROWNIKÓW PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Szczytno dnia, 12 maja 2017 r.
WÓJT GMINY SZCZYTNO
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. ochrony środowiska
w Urzędzie Gminy Szczytno (ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno)
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) ukończone 18 lat życia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) nieposzlakowana opinia;
4) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne;
5) wykształcenie wyższe;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
7) znajomość problematyki funkcjonowania samorządu gminnego, jego struktur i zadań;
8) umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office;
9) znajomość aktualnych przepisów związanych z zakresem wykonywanej pracy, a w szczególności:
Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego;
2) wykształcenie z zakresu ochrony środowiska lub pokrewne;
Ramowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Sprawowanie nadzoru oraz podejmowanie czynności mających na celu zapewnienie warunków objęcia wszystkich mieszkańców Gminy zorganizowanym systemem odbierania wszystkich rodzajów odpadów komunalnych oraz zapewnienie warunków funkcjonowania systemu selektywnego zbierania i odbierania odpadów komunalnych.
2) Prowadzenie nadzoru nad realizacją obowiązków nałożonych na właścicieli nieruchomości w zakresie utrzymania czystości i porządku w gminie.
3) Tworzenie i zarządzanie bazą danych nieruchomości objętych systemem selektywnego zbierania i odbierania odpadów komunalnych.
4) Określenie wymagań, wobec osób utrzymujących zwierzęta, w zakresie bezpieczeństwa i czystości w miejscach publicznych;
5) Przygotowywanie decyzji zezwalających przedsiębiorcy na odbiór odpadów płynnych z nieruchomości położonych na terenie gminy i prowadzenie ewidencji z tym związanych.
6) Rozwiązanie problemu bezdomnych zwierząt oraz zapewnienie zbierania, transportu i unieszkodliwiania zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części oraz współdziałanie z przedsiębiorcami podejmującymi działalność w tym zakresie.
7) Czynności związane z realizacją zadań pod nazwa „Usuwanie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest z terenu Gminy Szczytno” oraz eliminacją ze środowiska wyrobów zawierających azbest (w szczególności pokryć dachowych).
8) Przygotowywanie niezbędnych dokumentów, wykazów, rejestrów które posłużą w trybie ustawy prawo zamówień publicznych do określenia przedmiotu zamówienia związanego z wyborem firmy świadczącej usługę odbioru odpadów.
9) Rozliczanie faktur związanych ze stanowiskiem.
10) Uczestniczenie w komisjach inwentaryzacyjnych i przetargowych.
Warunki pracy:
1) wymiar etatu: 1 etat;
2) miejsce pracy: Urząd Gminy Szczytno, ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno;
3) praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem monitora ekranowego;
4) stanowisko nie niższe niż młodszy referent z wynagrodzeniem wg grupy VIII do 2 700 zł maksymalnie.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu kwietniu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Szczytno w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Wymagane dokumenty:
• CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, list motywacyjny;
• kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
• kopie świadectw pracy dokumentujących pożądany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia;
• kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia;
• kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji;
• podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
• podpisane oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne lub kopia aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego;
• oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku;
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz.U. z 2017 r. poz.894);
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Szczytno (12-100 Szczytno, ul. Łomżyńska 3 pok. Nr 206) lub pocztą na adres Urzędu w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. ochrony środowiska w Urzędzie Gminy Szczytno”, w terminie do dnia 24 maja 2017 r.
W przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego aplikacje można również przesłać pocztą elektroniczną: na adres: ugszczytno@ug.szczytno.pl (w tytule wiadomości zamieszczając w/w dopisek).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Szczytno po określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Szczytno przy ul. Łomżyńskiej 3 w Szczytnie.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie dalszych etapów procedury naboru.
Oferty nie zakwalifikowane stanowią dokumentację naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, szczegółowe CV
(z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych”.
Wójt Gminy Szczytno
/-/
Sławomir Wojciechowski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Szczytno