Ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska

WÓJT GMINY SZCZYTNO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE ds. Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych i Zamówień Publicznych w Urzędzie Gminy Szczytno

Załącznik nr 1 do

REGULAMINU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE GMINY SZCZYTNO
ORAZ NA WOLNE STANOWISKA KIEROWNIKÓW PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

                                                                                                                                                Szczytno, dnia 04.11.2021 roku.

 

Wójt Gminy Szczytno ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze

ds.  Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych i Zamówień Publicznych w Urzędzie Gminy Szczytno 

 (ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno)

 

                         

WYMOGI NIEZBĘDNE:

1)       obywatelstwo polskie (z uwzględnieniem osób i wymagań, o których mowa w art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych);

2)       ukończone 18 lat życia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3)       nieposzlakowana opinia;

4)       brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne;

5)       wykształcenie – wyższe;

6)       minimalny 4 - letni staż pracy;

7)       stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;

8)       znajomość problematyki funkcjonowania samorządu gminnego, jego struktur i zadań;

9)       umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, Excel;

10)     znajomość aktualnych przepisów związanych z zakresem wykonywanej pracy, a w szczególności:

 

  • ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
  • ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych;
  • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – kodeks postępowania administracyjnego;
  • rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
  • ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami;
  • ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
  • znajomość zagadnień dot. podstaw wsparcia Unii Europejskiej oraz ram instytucjonalnych UE, w tym:

aktualnych programów pomocowych;

  • znajomość krajowych źródeł pozyskiwania środków pozabudżetowych, m.in. programów rządowych.

 

PROPONOWANE WYMOGI DODATKOWE:

1)            doświadczenie w pracy w administracji publicznej;

2)            znajomość zasad ubiegania się o środki w ramach ogłaszanych konkursów przez NFOŚiGW oraz WFOŚiGW;

3)            znajomość zasad ubiegania się o środki na inwestycje infrastrukturalne w ramach konkursów ogłaszanych przez Ministerstwo Sportu i Turystyki;

4)            prawo jazdy kategorii B.

 

RAMOWY ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU PRACY:

Do zadań pracownika na stanowisku ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i zamówień publicznych należeć będą sprawy z zakresu:

1. Prowadzenia spraw z zakresu pozyskiwania funduszy zewnętrznych, tj.:

1) gromadzenie informacji na temat istniejących możliwości pozyskania dofinansowania z funduszy zewnętrznych w szczególności z funduszy pomocowych Unii Europejskiej, na projekty inwestycyjne planowane i realizowane przez Gminę;

2) opracowywanie w porozumieniu z właściwymi działaniami urzędu, projektów zagospodarowania potencjalnych funduszy zewnętrznych na ww. inwestycje;

3) opracowywanie wniosków o przyznanie decyzji ze środków funduszy zewnętrznych na projekty inwestycyjne planowane i realizowane przez Gminę;

4) udział w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na realizacje ww. projektów inwestycyjnych, we wszystkich trybach o których mowa w ustawie o zamówieniach publicznych, jeżeli realizacja tych projektów objęta jest dofinansowaniem ze środków pomocowych Unie Europejskiej;

5) przygotowywanie i koordynowanie przygotowania wymaganej przepisami prawa dokumentacji do przeprowadzenia ww. postępowań oraz bieżące dokumentowanie ich przebiegu;

6) prowadzenie spraw związanych z planowaniem, przygotowaniem, realizacją zakończeniem i monitorowaniem projektów, o których mowa w pkt. 3;

7) przygotowywanie i przekazywanie wymaganych prawem sprawozdań i informacji w zakresie zrealizowanych projektów;

8) przygotowanie i przekazywanie wniosków o płatności środków finansowych z funduszy pomocowych oraz monitorowanie ich realizacji;

9) monitorowanie i nadzorowanie realizacji umów przez podmioty zewnętrzne świadczące na rzecz Gminy usługi w zakresie realizacji projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków pomocowych Unii Europejskiej;

10) koordynowanie opracowywania strategii oraz planów rozwoju gminy i sołectw we współpracy z właściwymi działaniami urzędu oraz podmiotami zewnętrznymi;

11) zbieranie oraz analizowanie danych niezbędnych do opracowania ww. dokumentów;

12) opracowywanie innych dokumentów planistycznych;

13) koordynowanie kierunków rozwoju społeczno-gospodarczego gminy z aktualnymi preferencjami powiatu,

województwa i kraju;

14) nadzorowanie realizacji innych umów przez podmioty zewnętrzne świadczące na rzecz gminy usługi w zakresie zadań szczegółowych określonych powyżej.

2. Prowadzenia spraw z zakresu organizowania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym wynikających z ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, poprzez między innymi:

1) prowadzenie rejestru zamówień publicznych Gminy Szczytno, oraz dokumentacji postępowań o zamówienia publiczne wymagających stosowania Ustawy Prawo Zamówień Publicznych;

2) opracowanie rocznych planów zamówień publicznych powiązanych z budżetem Gminy;

3) koordynację przygotowania przez pracowników merytorycznych Urzędu specyfikacji SWZ dla postępowań związanych z udzielaniem przez Gminę zamówień publicznych;

4) opracowanie i przeprowadzenie przetargów zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych m.in. na prowadzone przez Gminę inwestycję oraz innych zakupów na potrzeby Urzędu Gminy wymagających przygotowania specyfikacji i przeprowadzenie przetargu zgodnie z Ustawą Prawa Zamówień Publicznych;

5) udostępnianie zainteresowanym stronom dokumentów związanych z przeprowadzonymi zamówieniami;

6) przygotowywanie wystąpień do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych;

7) uczestniczenie wraz z Radcą Prawnym w rozprawach związanych z odwołaniami i skargami;

8) przygotowanie do publikacji ogłoszeń o planowanych zamówieniach;

9) kompletowanie i udostępnianie aktów prawnych związanych z udzielaniem zamówień publicznych;

10) prowadzenie sprawozdawczości związanej z zamówieniami publicznymi;

11) koordynowanie prac związanych z grupowaniem zamówień publicznych.

3. Prowadzenia spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami, w tym wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, w tym:

1) przygotowanie postanowień opiniujących wstępny projekt podziału nieruchomości;

2) przygotowanie decyzji zatwierdzających projekt podziału nieruchomości.

WARUNKI PRACY: 

1)                  wymiar etatu: 1 etat;

2)                  stanowisko nie niższe niż główny specjalista z wynagrodzeniem: wg grupy XII od 2 700 zł do grupy XVII 4 600  zł.;

3)                  dodatek funkcyjny wg grupy 4 w wysokości 1100 zł.;

4)                  dodatek stażowy.

 

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu październiku 2021 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Szczytno w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.

Wymagane dokumenty:

  1. CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
  2. list motywacyjny;
  3. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  4. kopie świadectw pracy dokumentujących pożądany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia;
  5. kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo i ukończenie 18 roku życia;
  6. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji;
  7. podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
  8. podpisane oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego, umyślne przestępstwo skarbowe lub kopia aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego;
  9. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku;
  10. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
    1. kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
    2. osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego;
    3. podpisana klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych”.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Szczytno (12-100 Szczytno, ul. Łomżyńska 3 – Biuro Obsługi Interesanta) lub pocztą na adres Urzędu, w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds.  Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych i Zamówień Publicznych w Urzędzie Gminy Szczytno” w terminie do dnia 18.11.2021r.

W przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego aplikacje można również przesłać pocztą elektroniczną: na adres: ugszczytno@ug.szczytno.pl (w tytule wiadomości zamieszczając w/w dopisek).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Szczytno po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Szczytno przy ul. Łomżyńskiej 3 w Szczytnie.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie dalszych etapów procedury naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych  oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych”.

 
PLANOWANY TERMIN PRZEPROWADZENIA ROZMÓW KWALIFIKACYJNYCH 22.11.2021 R.

Wójt Gminy Szczytno

/-/

Sławomir Wojciechowski

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 04.11.2021
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Kamil Maliszewski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 listopada 2021 11:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marcin Gołąb
Ilość wyświetleń: 1539
04 listopada 2021 11:45 (Marcin Gołąb) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_stan_zdrowia.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
04 listopada 2021 11:45 (Marcin Gołąb) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_skazanie_za_przestepstwo_umyslne.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
04 listopada 2021 11:45 (Marcin Gołąb) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_o_czynnosci_prawnej.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)