Załącznik nr 1 do
REGULAMINU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE GMINY SZCZYTNO
ORAZ NA WOLNE STANOWISKA KIEROWNIKÓW PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Szczytno, dnia 04.11.2021 roku.
Wójt Gminy Szczytno ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze
ds. Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych i Zamówień Publicznych w Urzędzie Gminy Szczytno
(ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno)
WYMOGI NIEZBĘDNE:
1) obywatelstwo polskie (z uwzględnieniem osób i wymagań, o których mowa w art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych);
2) ukończone 18 lat życia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) nieposzlakowana opinia;
4) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne;
5) wykształcenie – wyższe;
6) minimalny 4 - letni staż pracy;
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
8) znajomość problematyki funkcjonowania samorządu gminnego, jego struktur i zadań;
9) umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, Excel;
10) znajomość aktualnych przepisów związanych z zakresem wykonywanej pracy, a w szczególności:
aktualnych programów pomocowych;
PROPONOWANE WYMOGI DODATKOWE:
1) doświadczenie w pracy w administracji publicznej;
2) znajomość zasad ubiegania się o środki w ramach ogłaszanych konkursów przez NFOŚiGW oraz WFOŚiGW;
3) znajomość zasad ubiegania się o środki na inwestycje infrastrukturalne w ramach konkursów ogłaszanych przez Ministerstwo Sportu i Turystyki;
4) prawo jazdy kategorii B.
RAMOWY ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU PRACY:
Do zadań pracownika na stanowisku ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i zamówień publicznych należeć będą sprawy z zakresu:
1. Prowadzenia spraw z zakresu pozyskiwania funduszy zewnętrznych, tj.:
1) gromadzenie informacji na temat istniejących możliwości pozyskania dofinansowania z funduszy zewnętrznych w szczególności z funduszy pomocowych Unii Europejskiej, na projekty inwestycyjne planowane i realizowane przez Gminę;
2) opracowywanie w porozumieniu z właściwymi działaniami urzędu, projektów zagospodarowania potencjalnych funduszy zewnętrznych na ww. inwestycje;
3) opracowywanie wniosków o przyznanie decyzji ze środków funduszy zewnętrznych na projekty inwestycyjne planowane i realizowane przez Gminę;
4) udział w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na realizacje ww. projektów inwestycyjnych, we wszystkich trybach o których mowa w ustawie o zamówieniach publicznych, jeżeli realizacja tych projektów objęta jest dofinansowaniem ze środków pomocowych Unie Europejskiej;
5) przygotowywanie i koordynowanie przygotowania wymaganej przepisami prawa dokumentacji do przeprowadzenia ww. postępowań oraz bieżące dokumentowanie ich przebiegu;
6) prowadzenie spraw związanych z planowaniem, przygotowaniem, realizacją zakończeniem i monitorowaniem projektów, o których mowa w pkt. 3;
7) przygotowywanie i przekazywanie wymaganych prawem sprawozdań i informacji w zakresie zrealizowanych projektów;
8) przygotowanie i przekazywanie wniosków o płatności środków finansowych z funduszy pomocowych oraz monitorowanie ich realizacji;
9) monitorowanie i nadzorowanie realizacji umów przez podmioty zewnętrzne świadczące na rzecz Gminy usługi w zakresie realizacji projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków pomocowych Unii Europejskiej;
10) koordynowanie opracowywania strategii oraz planów rozwoju gminy i sołectw we współpracy z właściwymi działaniami urzędu oraz podmiotami zewnętrznymi;
11) zbieranie oraz analizowanie danych niezbędnych do opracowania ww. dokumentów;
12) opracowywanie innych dokumentów planistycznych;
13) koordynowanie kierunków rozwoju społeczno-gospodarczego gminy z aktualnymi preferencjami powiatu,
województwa i kraju;
14) nadzorowanie realizacji innych umów przez podmioty zewnętrzne świadczące na rzecz gminy usługi w zakresie zadań szczegółowych określonych powyżej.
2. Prowadzenia spraw z zakresu organizowania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym wynikających z ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, poprzez między innymi:
1) prowadzenie rejestru zamówień publicznych Gminy Szczytno, oraz dokumentacji postępowań o zamówienia publiczne wymagających stosowania Ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
2) opracowanie rocznych planów zamówień publicznych powiązanych z budżetem Gminy;
3) koordynację przygotowania przez pracowników merytorycznych Urzędu specyfikacji SWZ dla postępowań związanych z udzielaniem przez Gminę zamówień publicznych;
4) opracowanie i przeprowadzenie przetargów zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych m.in. na prowadzone przez Gminę inwestycję oraz innych zakupów na potrzeby Urzędu Gminy wymagających przygotowania specyfikacji i przeprowadzenie przetargu zgodnie z Ustawą Prawa Zamówień Publicznych;
5) udostępnianie zainteresowanym stronom dokumentów związanych z przeprowadzonymi zamówieniami;
6) przygotowywanie wystąpień do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych;
7) uczestniczenie wraz z Radcą Prawnym w rozprawach związanych z odwołaniami i skargami;
8) przygotowanie do publikacji ogłoszeń o planowanych zamówieniach;
9) kompletowanie i udostępnianie aktów prawnych związanych z udzielaniem zamówień publicznych;
10) prowadzenie sprawozdawczości związanej z zamówieniami publicznymi;
11) koordynowanie prac związanych z grupowaniem zamówień publicznych.
3. Prowadzenia spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami, w tym wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, w tym:
1) przygotowanie postanowień opiniujących wstępny projekt podziału nieruchomości;
2) przygotowanie decyzji zatwierdzających projekt podziału nieruchomości.
WARUNKI PRACY:
1) wymiar etatu: 1 etat;
2) stanowisko nie niższe niż główny specjalista z wynagrodzeniem: wg grupy XII od 2 700 zł do grupy XVII 4 600 zł.;
3) dodatek funkcyjny wg grupy 4 w wysokości 1100 zł.;
4) dodatek stażowy.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu październiku 2021 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Szczytno w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Szczytno (12-100 Szczytno, ul. Łomżyńska 3 – Biuro Obsługi Interesanta) lub pocztą na adres Urzędu, w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych i Zamówień Publicznych w Urzędzie Gminy Szczytno” w terminie do dnia 18.11.2021r.
W przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego aplikacje można również przesłać pocztą elektroniczną: na adres: ugszczytno@ug.szczytno.pl (w tytule wiadomości zamieszczając w/w dopisek).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Szczytno po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Szczytno przy ul. Łomżyńskiej 3 w Szczytnie.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie dalszych etapów procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych”.
PLANOWANY TERMIN PRZEPROWADZENIA ROZMÓW KWALIFIKACYJNYCH 22.11.2021 R.
Wójt Gminy Szczytno
/-/
Sławomir Wojciechowski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Szczytno