Wójt Gminy Szczytno ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze
ds. budownictwa, architektury i inwestycji komunalnych
w Urzędzie Gminy Szczytno (ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno)
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie (z uwzględnieniem osób i wymagań, o których mowa w art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych);
2) ukończone 18 lat życia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) nieposzlakowana opinia;
4) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne;
5) wykształcenie wyższe;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
7) znajomość problematyki funkcjonowania samorządu gminnego, jego struktur i zadań,
8) umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office;
9) znajomość aktualnych przepisów związanych z zakresem wykonywanej pracy, a w szczególności:
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713);
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256);
- ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 2019);
- ustawy z dnia 23 grudnia 2010 roku – Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 poz. 1333);
- ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 293);
- ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 283);
- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1588);
- Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (t.j. Dz. U z 2019 r. nr 1839)
- Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67);
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego
- wykształcenie wyższe kierunek budownictwo lub gospodarka przestrzenna
- prawo jazdy kat. B
Ramowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o warunkach zabudowy na działki nieobjęte obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego,
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji budowlanych prowadzonych przez gminę Szczytno
- prowadzenie spraw związanych z zamiarem zgłoszenia robót budowlanych przez gminę
- uczestnictwo w komisjach inwentaryzacyjnych i przetargowych
Warunki pracy:
- wymiar etatu: 1 etat;
- miejsce pracy: Urząd Gminy Szczytno, ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno;
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem monitora ekranowego;
- referent z wynagrodzeniem wg grup w przedziale od IX do X
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu marcu 2022 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Szczytno w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
Wymagane dokumenty:
- CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
- List motywacyjny;
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
- Kopie świadectw pracy dokumentujących pożądany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia;
- Kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo i ukończenie 18 roku życia;
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji;
- Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
- Podpisane oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego, umyślne przestępstwo skarbowe lub kopia aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego;
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku;
- Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 roku w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika Dz. U. Nr 62, poz. 286, z późniejszymi zmianami);
- Kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2014.1202 j.t. z późniejszymi zmianami.)
- Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego
- Podpisana klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781 t.j., z późniejszymi zmianami)”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Szczytno (12-100 Szczytno, ul. Łomżyńska 3 pok. Nr 206) lub pocztą na adres Urzędu,
w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. budownictwa, architektury i inwestycji komunalnych w Urzędzie Gminy Szczytno” w terminie do dnia 18.04.2022 r.
W przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego aplikacje można również przesłać pocztą elektroniczną: na adres: ugszczytno@ug.szczytno.pl (w tytule wiadomości zamieszczając w/w dopisek).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Szczytno po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Szczytno przy ul. Łomżyńskiej 3 w Szczytnie.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie dalszych etapów procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781 t.j., z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (.Dz.U.2019.1282 t.j. z późniejszymi zmianami)”.