Ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. budownictwa, architektury i inwestycji komunalnych

Wójt Gminy Szczytno ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze

ds. budownictwa, architektury i inwestycji komunalnych

w Urzędzie Gminy Szczytno (ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno)

 

Wymagania niezbędne:

1)       obywatelstwo polskie (z uwzględnieniem osób i wymagań, o których mowa w art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych);

2)       ukończone 18 lat życia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3)       nieposzlakowana opinia;

4)       brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne;

5)       wykształcenie wyższe;

6)       stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

7)       znajomość problematyki funkcjonowania samorządu gminnego, jego struktur i zadań,

8)       umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office;

9)       znajomość aktualnych przepisów związanych z zakresem wykonywanej pracy, a w szczególności:

  • ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym  (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713);
  • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256);
  • ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 2019);
  • ustawy z dnia 23 grudnia 2010 roku – Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 poz. 1333);
  • ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 293);
  • ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 283);
  • Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r.  w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1588);
  • Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (t.j. Dz. U z 2019 r. nr 1839)
  • Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67);

 

 

 

Wymagania dodatkowe

  1. doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego
  2. wykształcenie wyższe kierunek budownictwo lub gospodarka przestrzenna
  3. prawo jazdy kat. B

 

Ramowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  1. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o warunkach zabudowy na działki nieobjęte obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego,
  2. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
  3. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji budowlanych prowadzonych przez gminę Szczytno
  4. prowadzenie spraw związanych z zamiarem zgłoszenia robót budowlanych przez gminę
  5. uczestnictwo w komisjach inwentaryzacyjnych i przetargowych

Warunki pracy:

  1.        wymiar etatu: 1 etat;
  2.        miejsce pracy: Urząd Gminy Szczytno, ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno;
  3.        praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem monitora ekranowego;
  4.        referent z wynagrodzeniem wg grup w przedziale od  IX  do X

 

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu  marcu 2022 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Szczytno w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.

Wymagane dokumenty:

  1. CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
  2. List motywacyjny;
  3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  4. Kopie świadectw pracy dokumentujących pożądany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia;
  5. Kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo i ukończenie 18 roku życia;
  6. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji;
  7. Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
  8. Podpisane oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego, umyślne przestępstwo skarbowe lub kopia aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego;
  9. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku;
  10. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 roku w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika Dz. U. Nr 62, poz. 286, z późniejszymi zmianami);
    1. Kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2014.1202 j.t. z późniejszymi zmianami.)
    2. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego
    3. Podpisana klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781 t.j., z późniejszymi zmianami)”.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Szczytno (12-100 Szczytno, ul. Łomżyńska 3 pok. Nr 206) lub pocztą na adres Urzędu,
w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. budownictwa, architektury i inwestycji komunalnych w Urzędzie Gminy Szczytno” w terminie do dnia 18.04.2022 r.

W przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego aplikacje można również przesłać pocztą elektroniczną: na adres: ugszczytno@ug.szczytno.pl (w tytule wiadomości zamieszczając w/w dopisek).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Szczytno po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Szczytno przy ul. Łomżyńskiej 3 w Szczytnie.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie dalszych etapów procedury naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781 t.j., z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (.Dz.U.2019.1282 t.j. z późniejszymi zmianami)”.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 kwietnia 2022 12:48
Dokument wprowadzony do BIP przez: Kamil Maliszewski
Ilość wyświetleń: 1788
07 kwietnia 2022 13:04 (Kamil Maliszewski) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_stan_zdrowia.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
07 kwietnia 2022 13:04 (Kamil Maliszewski) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_skazanie_za_przestepstwo_umyslne.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
07 kwietnia 2022 13:04 (Kamil Maliszewski) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_o_czynnosci_prawnej.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)