Ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki mieniem komunalnym

 

ROO-K.2110.1.2024                                                                                                                Szczytno, dnia  29.05.2024r.

 

Wójt Gminy Szczytno ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze

ds. gospodarki mieniem komunalnym

w Urzędzie Gminy Szczytno (ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno)

 

PROPONOWANE WYMOGI NIEZBĘDNE:

1)       obywatelstwo polskie (z uwzględnieniem osób i wymagań, o których mowa w art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych);

2)       ukończone 18 lat życia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3)       nieposzlakowana opinia;

4)       brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne;

5)       wykształcenie wyższe;

6)       doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego,

7)       stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;

8)       znajomość problematyki funkcjonowania samorządu gminnego, jego struktur i zadań;

9)       umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office;

10)   znajomość aktualnych przepisów związanych z zakresem wykonywanej pracy, a w szczególności:

·         ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 609);

·         ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572);

·         ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku – o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344);

·         ustawy z dnia 17 maja 1989 roku – Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2023 poz. 1752);

·         ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1094);

·         ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1336)

·         Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1368);

·         Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67);

Wymagania dodatkowe

  1. doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego
  2. wykształcenie wyższe kierunek administracja lub gospodarka przestrzenna, lub geodezja
  3. prawo jazdy kat. B
  4. komunikatywność, wysoka kultura osobista;
  5. zdolności organizacyjne i umiejętność pracy w zespole;
  6. odpowiedzialność, dyspozycyjność.

Ramowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

RAMOWY ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU PRACY:

1.                   nadawanie numerów porządkowych na budynki,

2.                   prowadzenie spraw z zakresu sprzedaży, dzierżawy, użyczenia i zamiany nieruchomości stanowiących mienie gminne,

3.                   prowadzenie spraw z zakresu nabywania nieruchomości do gminnego zasobu,

4.                   prowadzenie spraw służebności na nieruchomościach gminnych,

5.                   prowadzenie spraw związanych z zawieraniem, zmianą i rozwiązywaniem umów dzierżaw nieruchomości zabudowanych garażami na okres dłuższy niż trzy lata oraz naliczanie opłat z tytułu bezumownego korzystania z tych nieruchomości,

6.                   prowadzenie postępowań mających na celu przeciwdziałanie zasiedzeniu gruntów gminnych,

7.                   prowadzenie spraw związanych z reprezentowaniem gminy w postępowaniach administracyjnych związanych z podziałami geodezyjnymi wszczętymi na wniosek właścicieli lub użytkowników wieczystych gruntów, obejmującymi tereny przeznaczone pod drogi gminne lub ich poszerzenie,

8.                   prowadzenie ewidencji środków trwałych – grunty,

9.                   udział w postępowaniach o rozgraniczenie nieruchomości,

10.                prowadzenie spraw dotyczących wycinki drzew na nieruchomościach będących własnością Gminy Szczytno,

11.                uczestnictwo w komisjach inwentaryzacyjnych i przetargowych,

12.                realizacja zadań wynikających z upoważnień i pełnomocnictw udzielonych przez Wójta Gminy Szczytno.

Warunki pracy:

1.              wymiar etatu: 1 etat;

2.              miejsce pracy: Urząd Gminy Szczytno, ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno;

3.              praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem monitora ekranowego;

4.              podinspektor z wynagrodzeniem wg grup w przedziale od  X  do XIII

 

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu  kwietniu 2024 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Szczytno
 w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił
poniżej 6%.

Wymagane dokumenty:

1.       CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;

2.       List motywacyjny;

3.       Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;

4.       Kopie świadectw pracy dokumentujących pożądany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia;

5.       Kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo i ukończenie 18 roku życia;

6.       Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji;

7.       Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;

8.       Podpisane oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego, umyślne przestępstwo skarbowe lub kopia aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego;

9.       Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku;

10.    Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 roku w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika Dz. U. Nr 62, poz. 286, z późniejszymi zmianami);

11.    Kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2022.poz.530 t.j.)

12.    Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego

13.    Podpisana klauzula informacyjna dla kandydata biorącego udział w naborze. Klauzula zgodna z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Szczytno (12-100 Szczytno, ul. Łomżyńska 3 – Biuro Podawcze) lub pocztą na adres Urzędu,
w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko
ds. gospodarki mieniem komunalnym w Urzędzie Gminy Szczytno” w terminie do dnia 14.06.2024 roku

W przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego aplikacje można również przesłać pocztą elektroniczną: na adres: ugszczytno@ug.szczytno.pl (w tytule wiadomości zamieszczając w/w dopisek).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Szczytno po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Szczytno przy ul. Łomżyńskiej 3 w Szczytnie.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie dalszych etapów procedury naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, szczegółowe CV
(z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny zawierać podpisane oświadczenie
o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych i rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 maja 2024 15:08
Dokument wprowadzony do BIP przez: Kamil Maliszewski
Ilość wyświetleń: 1580
29 maja 2024 15:09 (Kamil Maliszewski) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_stan_zdrowia.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 maja 2024 15:09 (Kamil Maliszewski) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_skazanie_za_przestepstwo_umyslne.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 maja 2024 15:09 (Kamil Maliszewski) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_o_czynnosci_prawnej.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)