Wójt Gminy Szczytno ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Szczytno (ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno)
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) obywatelstwo polskie (z uwzględnieniem osób i wymagań, o których mowa w art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych);
2) ukończone 18 lat życia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) nieposzlakowana opinia;
4) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne;
5) wykształcenie wyższe;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
7) znajomość problematyki funkcjonowania samorządu gminnego, jego struktur i zadań;
8) doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego lub jednostce organizacyjnej gminy – minimum 3 lata;
9) umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office;
10) znajomość aktualnych przepisów związanych z zakresem wykonywanej pracy, dotyczących w szczególności:
· działalności samorządu gminnego,
· zamówień publicznych,
· archiwizacji,
· ochrony danych osobowych,
· dostępu do informacji publicznej,
· postępowania administracyjnego.
WYMAGANIA DODATKOWE:
· komunikatywność, wysoka kultura osobista;
· zdolności organizacyjne i umiejętność pracy w zespole;
· umiejętność sprawnego, samodzielnego pozyskania informacji niezbędnych do wykonywania zadań;
· odpowiedzialność, dyspozycyjność.
PROPONOWANY ZAKRES WYMAGANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
· przyjmowanie dokumentów od interesantów,
· sprawdzanie właściwości miejscowej oraz kwalifikowanie kompletności dokumentacji;
· wprowadzanie korespondencji przychodzącej do elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją, prowadzenie jej rejestru, w tym ewidencjonowanie, rejestrowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji i przesyłek;
· rejestrowanie, rozdział i wysyłka korespondencji elektronicznej (ePuap) oraz obsługa głównej skrzynki mailowej;
· udzielanie informacji interesantom (pisemnie, ustnie, telefonicznie, drogą elektroniczną) o miejscach i sposobie załatwiania spraw w Urzędzie, strukturze organizacyjnej Urzędu, w tym o godzinach pracy Urzędu oraz zakresie zadań poszczególnych referatów i stanowisk pracy, udostępnianie formularzy wniosków i dokumentów oraz pomoc przy ich wypełnianiu;
· współpraca z Sołtysami z terenu gminy Szczytno w zakresie doposażania świetlic wiejskich;
· prowadzenia rejestru i wynajem świetlic wiejskich;
· przyjmowanie wniosków o udostępnienie informacji publicznej;
· archiwizacja dokumentów w zakresie stanowiska;
· zamieszczanie i aktualizacja informacji w BIP Urzędu Gminy Szczytno;
· prowadzenie spraw bieżących związanych z organizacją pracy Urzędu.
WARUNKI PRACY:
1. wymiar etatu: 1;
2. miejsce pracy: Urząd Gminy Szczytno, ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno;
3. praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem monitora ekranowego;
4. stanowisko: referent z wynagrodzeniem wg grup w przedziale od VIII do X.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu listopadzie 2024 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Szczytno
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6%.
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
2. List motywacyjny;
3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
4. Kopie świadectw pracy dokumentujących pożądany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia;
5. Kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo i ukończenie 18 roku życia;
6. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji;
7. Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
8. Podpisane oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego, umyślne przestępstwo skarbowe lub kopia aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego;
9. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku;
10. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 roku w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika Dz. U. Nr 62, poz. 286, z późniejszymi zmianami);
11. Kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2022.poz.530 t.j.)
12. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego
13. Podpisana klauzula informacyjna dla kandydata biorącego udział w naborze. Klauzula zgodna z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Szczytno (12-100 Szczytno, ul. Łomżyńska 3 – Biuro Podawcze) lub pocztą na adres Urzędu,
w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi Sekretariatu w Urzędzie Gminy Szczytno” w terminie do dnia 19.12.2024 roku.
W przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego aplikacje można również przesłać pocztą elektroniczną: na adres: ugszczytno@ug.szczytno.pl (w tytule wiadomości zamieszczając w/w dopisek).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Szczytno po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Szczytno przy ul. Łomżyńskiej 3 w Szczytnie.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie dalszych etapów procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, szczegółowe CV
(z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny zawierać podpisane oświadczenie
o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych i rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Wójt Gminy Szczytno
/-/
Sławomir Wojciechowski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Szczytno