Ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska

WÓJT GMINY SZCZYTNO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE ds. obsługi Sekretariatu w Urzędzie Gminy Szczytno

 

Wójt Gminy Szczytno ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze

ds. obsługi Sekretariatu

w Urzędzie Gminy Szczytno (ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno)

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1)       obywatelstwo polskie (z uwzględnieniem osób i wymagań, o których mowa w art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych);

2)       ukończone 18 lat życia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3)       nieposzlakowana opinia;

4)       brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne;

5)       wykształcenie wyższe;

6)       stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;

7)       znajomość problematyki funkcjonowania samorządu gminnego, jego struktur i zadań;

8)       doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego lub jednostce organizacyjnej gminy – minimum 3 lata;

9)       umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office;

10)   znajomość aktualnych przepisów związanych z zakresem wykonywanej pracy, dotyczących w szczególności:

·         działalności samorządu gminnego,

·         zamówień publicznych,

·         archiwizacji,

·         ochrony danych osobowych,

·         dostępu do informacji publicznej,

·         postępowania administracyjnego.

WYMAGANIA DODATKOWE:

·         komunikatywność, wysoka kultura osobista;

·         zdolności organizacyjne i umiejętność pracy w zespole;

·         umiejętność   sprawnego,   samodzielnego   pozyskania   informacji   niezbędnych   do wykonywania zadań;

·         odpowiedzialność, dyspozycyjność.

PROPONOWANY ZAKRES WYMAGANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

·         przyjmowanie  dokumentów  od  interesantów,

·         sprawdzanie  właściwości  miejscowej  oraz kwalifikowanie kompletności dokumentacji;

·         wprowadzanie  korespondencji przychodzącej do  elektronicznego systemu  zarządzania dokumentacją, prowadzenie jej  rejestru,  w  tym  ewidencjonowanie,  rejestrowanie,  rozdział  i  rozliczanie korespondencji i przesyłek;

·         rejestrowanie,  rozdział  i wysyłka  korespondencji elektronicznej (ePuap) oraz obsługa głównej skrzynki mailowej;

·         udzielanie  informacji  interesantom  (pisemnie,  ustnie,  telefonicznie,  drogą elektroniczną)  o miejscach i sposobie załatwiania spraw w Urzędzie,  strukturze organizacyjnej  Urzędu,  w  tym  o  godzinach  pracy  Urzędu  oraz  zakresie  zadań   poszczególnych referatów i stanowisk pracy, udostępnianie formularzy wniosków i dokumentów oraz pomoc przy ich wypełnianiu;

·         współpraca z Sołtysami z terenu gminy Szczytno w zakresie doposażania świetlic wiejskich;

·         prowadzenia rejestru i wynajem świetlic wiejskich;

·         przyjmowanie wniosków o udostępnienie informacji publicznej;

·         archiwizacja dokumentów w zakresie stanowiska;

·         zamieszczanie i aktualizacja informacji w BIP Urzędu Gminy Szczytno;

·         prowadzenie spraw bieżących związanych z organizacją pracy Urzędu.

WARUNKI PRACY:

1.                   wymiar etatu: 1;

2.                   miejsce pracy: Urząd Gminy Szczytno, ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno;

3.                   praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem monitora ekranowego;

4.                   stanowisko: referent z wynagrodzeniem wg grup w przedziale od VIII do X.

 

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu  listopadzie 2024 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Szczytno
 w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił
powyżej 6%.

WYMAGANE DOKUMENTY:

1.       CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;

2.       List motywacyjny;

3.       Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;

4.       Kopie świadectw pracy dokumentujących pożądany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia;

5.       Kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo i ukończenie 18 roku życia;

6.       Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji;

7.       Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;

8.       Podpisane oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego, umyślne przestępstwo skarbowe lub kopia aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego;

9.       Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku;

10.    Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 roku w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika Dz. U. Nr 62, poz. 286, z późniejszymi zmianami);

11.    Kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2022.poz.530 t.j.)

12.    Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego

13.    Podpisana klauzula informacyjna dla kandydata biorącego udział w naborze. Klauzula zgodna z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Szczytno (12-100 Szczytno, ul. Łomżyńska 3 – Biuro Podawcze) lub pocztą na adres Urzędu,
w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko
ds. obsługi Sekretariatu  w Urzędzie Gminy Szczytno” w terminie do dnia 19.12.2024 roku.

W przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego aplikacje można również przesłać pocztą elektroniczną: na adres: ugszczytno@ug.szczytno.pl (w tytule wiadomości zamieszczając w/w dopisek).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Szczytno po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Szczytno przy ul. Łomżyńskiej 3 w Szczytnie.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie dalszych etapów procedury naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, szczegółowe CV
(z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny zawierać podpisane oświadczenie
o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych i rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

 

   Wójt Gminy Szczytno
                 /-/

Sławomir Wojciechowski

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 grudnia 2024 15:11
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marcin Gołąb
Ilość wyświetleń: 1638
23 grudnia 2024 14:42 (Marcin Gołąb) - Dodanie załącznika [za._5_-_wyniki_naboru_-_bez_wideek.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
05 grudnia 2024 15:11 (Marcin Gołąb) - Opublikowanie dokumentu.
05 grudnia 2024 15:11 (Marcin Gołąb) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_stan_zdrowia.docx] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)