Załącznik nr 2 do
REGULAMINU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE GMINY SZCZYTNO
ORAZ NA WOLNE STANOWISKA KIEROWNIKÓW PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Szczytno dnia, 25.04.2019 r.
WÓJT GMINY SZCZYTNO
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
referent ds. księgowości budżetowej i pozabudżetowej
w Urzędzie Gminy Szczytno (ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno)
WYMOGI NIEZBĘDNE:
1) obywatelstwo polskie (z uwzględnieniem osób i wymagań, o których mowa w art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych);
2) ukończone 18 lat życia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) nieposzlakowana opinia;
4) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne;
5) wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii, rachunkowości;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
7) znajomość problematyki funkcjonowania samorządu gminnego, jego struktur i zadań;
8) doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego;
9) umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office;
10) znajomość aktualnych przepisów związanych z zakresem wykonywanej pracy, a w szczególności:
Wymagania dodatkowe:
-
Ramowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) księgowanie analityczne dochodów i wydatków Urzędu Gminy Szczytno,
2) prowadzenie księgowości pozabudżetowej,
3) sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych,
4) nadzór nad realizacją planu finansowego,
5) kompletowanie i księgowanie dokumentacji dotyczącej projektów unijnych,
6) prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej spraw prowadzonych na stanowisku,
7) ewidencjonowanie spraw w elektronicznym systemie obiegu dokumentów,
8) archiwizacja dokumentów w zakresie stanowiska,
9) zamieszczanie i aktualizacja informacji w BIP Urzędu Gminy Szczytno.
Warunki pracy:
1) wymiar etatu: 1 etat;
2) miejsce pracy: Urząd Gminy Szczytno, ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno;
3) praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem monitora ekranowego;
4) referent z wynagrodzeniem wg grup w przedziale od IX do X
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu marcu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Szczytno w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Wymagane dokumenty:
• CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, list motywacyjny;
• kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
• kopie świadectw pracy dokumentujących pożądany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia;
• kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia;
• kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji;
• podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
• podpisane oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne lub kopia aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego;
• oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku;
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie( https://www.gov.pl/web/rodzina/bip-pomocnicze-wzory-dokumentow-zwiazanych-z-ubieganiem-sie-o-zatrudnienie-nawiazaniem-zmiana-oraz-ustaniem-stosunku-pracy);
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Szczytno (12-100 Szczytno, ul. Łomżyńska 3, parter - Biuro Obsługi Interesanta) lub pocztą na adres Urzędu w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko referent ds. księgowości budżetowej i pozabudżetowej”, w terminie do dnia 6 maja 2019 r.
W przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego aplikacje można również przesłać pocztą elektroniczną: na adres: ugszczytno@ug.szczytno.pl (w tytule wiadomości zamieszczając w/w dopisek).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Szczytno po określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Szczytno przy ul. Łomżyńskiej 3 w Szczytnie.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie dalszych etapów procedury naboru.
Oferty nie zakwalifikowane stanowią dokumentację naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, szczegółowe CV
(z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny zawierać podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) i Rozporządzenia I Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 s. 1).
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Szczytno