Ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska

Wójt Gminy Szczytno ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze referent ds. obsługi Biura Obsługi Interesanta (BOI) w Urzędzie Gminy Szczytno

Załącznik nr 2 do
REGULAMINU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE GMINY SZCZYTNO
ORAZ NA WOLNE STANOWISKA KIEROWNIKÓW PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

                                                                                                                         Szczytno dnia, 29.11.2019 r.

WÓJT GMINY SZCZYTNO

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

referent ds. obsługi Biura Obsługi Interesanta (BOI)
 w Urzędzie Gminy Szczytno
(ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno)

WYMOGI NIEZBĘDNE:

1)       obywatelstwo polskie (z uwzględnieniem osób i wymagań, o których mowa w art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych);

2)       ukończone 18 lat życia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3)       nieposzlakowana opinia;

4)       brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne;

5)       wykształcenie wyższe;

6)       stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;

7)       znajomość problematyki funkcjonowania samorządu gminnego, jego struktur i zadań;

8)       doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego;

9)       umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office;

10)   znajomość aktualnych przepisów związanych z zakresem wykonywanej pracy, dotyczących w szczególności:

  • działalności samorządu gminnego,
  • zamówień publicznych,
  • archiwizacji,
  • ochrony danych osobowych,
  • dostępu do informacji publicznej,
  • postępowania administracyjnego.

Wymagania dodatkowe:

  • komunikatywność, wysoka kultura osobista;
  • zdolności organizacyjne i umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność   sprawnego,   samodzielnego   pozyskania   informacji   niezbędnych   do wykonywania zadań;
  • odpowiedzialność, dyspozycyjność.

Ramowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • umiejętność   sprawnego,   samodzielnego   pozyskania   informacji   niezbędnych   do wykonywania zadań;
  • przyjmowanie  dokumentów  od  klientów urzędu,
  • sprawdzanie  właściwości  miejscowej  oraz kwalifikowanie kompletności dokumentacji;
  • wprowadzanie  korespondencji przychodzącej do  elektronicznego systemu  zarządzania dokumentacją, prowadzenie jej  rejestru,  w  tym  ewidencjonowanie,  rejestrowanie,  rozdział  i  rozliczanie korespondencji i przesyłek;
  • udzielanie  informacji  klientom  (pisemnie,  ustnie,  telefonicznie,  drogą elektroniczną)  o miejscach i sposobie załatwiania spraw w Urzędzie,  strukturze organizacyjnej  Urzędu,  w  tym  o  godzinach  pracy  Urzędu  oraz  zakresie  zadań   poszczególnych referatów i stanowisk pracy, udostępnianie formularzy wniosków i dokumentów oraz pomoc przy ich wypełnianiu;
  • przyjmowanie wniosków o udostępnienie informacji publicznej.
  • archiwizacja dokumentów w zakresie stanowiska,
  • zamieszczanie i aktualizacja informacji w BIP Urzędu Gminy Szczytno.

 

Warunki pracy:

1)                  wymiar etatu: 1;

2)                  miejsce pracy: Urząd Gminy Szczytno, ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno;

3)                  praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem monitora ekranowego;

4)                  referent z wynagrodzeniem wg grup w przedziale od  IX do X.

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych 

W miesiącu październiku 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Szczytno w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Wymagane dokumenty:

• CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, list motywacyjny;
• kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
• kopie świadectw pracy dokumentujących pożądany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia;
• kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia;
• kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji;
• podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
• podpisane oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne lub kopia aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego;
oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku;
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie( https://www.gov.pl/web/rodzina/bip-pomocnicze-wzory-dokumentow-zwiazanych-z-ubieganiem-sie-o-zatrudnienie-nawiazaniem-zmiana-oraz-ustaniem-stosunku-pracy);

  • • Kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  
  • • osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego;
    • podpisana klauzula informacyjna dla kandydata biorącego udział w naborze. Klauzula zgodna z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Szczytno (12-100 Szczytno, ul. Łomżyńska 3, parter - Biuro Obsługi Interesanta) lub pocztą na adres Urzędu w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko referent ds. obsługi Biura Obsługi Interesanta (BOI)”, w terminie do dnia 10 grudnia 2019 r.

W przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego aplikacje można również przesłać pocztą elektroniczną: na adres: ugszczytno@ug.szczytno.pl (w tytule wiadomości zamieszczając w/w dopisek).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Szczytno po określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Szczytno przy ul. Łomżyńskiej 3 w Szczytnie.

 

Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie dalszych etapów procedury naboru.

Oferty nie zakwalifikowane stanowią dokumentację naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, szczegółowe CV
(z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny  zawierać  podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody  na przetwarzanie danych osobowych  zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018  r. o ochronie danych osobowych  i Rozporządzenia I Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu  takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 s. 1).

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 29.11.2019
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Kamil Maliszewski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 listopada 2019 13:41
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marcin Gołąb
Ilość wyświetleń: 3967
29 listopada 2019 13:41 (Marcin Gołąb) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)