Ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska

WÓJT GMINY SZCZYTNO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE REFERENT DS. OCHRONY PRZYRODY

Załącznik nr 2 do
REGULAMINU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE GMINY SZCZYTNO
ORAZ NA WOLNE STANOWISKA KIEROWNIKÓW PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

                                                                                                                         Szczytno dnia, 27.02.2020 r.

WÓJT GMINY SZCZYTNO

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

referent ds. ochrony przyrody
 w Urzędzie Gminy Szczytno
(ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno)

WYMOGI NIEZBĘDNE:

1)   obywatelstwo polskie (z uwzględnieniem osób i wymagań, o których mowa w art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych);

2)   ukończone 18 lat życia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3)   nieposzlakowana opinia;

4)   brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne;

5)   wykształcenie wyższe;

6)   stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

7)   znajomość problematyki funkcjonowania samorządu gminnego, jego struktur i zadań,

8)   umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office;

9)   znajomość aktualnych przepisów związanych z zakresem wykonywanej pracy, a w szczególności:

•     ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym  (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 506);

•     ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 256);

•     ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 poz. 1843);

•     ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku – o ochronie przyrody (tj. Dz. U. z 2020 poz. 55);

•     ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 283);

•     ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 roku - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r., poz. 1396);

•     ustawa z dnia 14 grudnia 2012 roku - o odpadach (Dz. U. z 2019 r.  poz. 701);

•     ustawa z dnia 7 czerwca 2001 roku – o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu  ścieków   (Dz. U. z 2019 r.  poz. 1437);

•     ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach  (Dz. U z 2019 r. poz. 2010)

•     Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć

Wymagania dodatkowe:

1.   doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego

2.   prawo jazdy kat. B

Ramowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o środowiskach uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia
  2. Prowadzenie ewidencji i spraw jakie wynikają z zadań nałożonych na Urząd Gminy przez regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Szczytno w zakresie utrzymania zwierząt domowych,
  3. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony przyrody, w tym wynikających z ustawy o ochronie przyrody oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, tj. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji  na wycinkę drzew i zakrzaczenia oraz spraw związanych ze zgłoszeniem zamiaru wycinki drzew
  4. Prowadzenie spraw związanych z nielegalną wycinka drzew i zakrzeczeń
  5. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy Prawo wodne
  6. Uczestnictwo w komisjach inwentaryzacyjnych i przetargowych
    Warunki pracy:

1)                  wymiar etatu: 1;

2)                  miejsce pracy: Urząd Gminy Szczytno, ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno;

3)                  praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem monitora ekranowego;

4)                  referent z wynagrodzeniem wg grup w przedziale od  IX do X.

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych 

W miesiącu październiku 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Szczytno w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Wymagane dokumenty:

• CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, list motywacyjny;
• kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
• kopie świadectw pracy dokumentujących pożądany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia;
• kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia;
• kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji;
• podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
• podpisane oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne lub kopia aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego;
oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku;
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie( https://www.gov.pl/web/rodzina/bip-pomocnicze-wzory-dokumentow-zwiazanych-z-ubieganiem-sie-o-zatrudnienie-nawiazaniem-zmiana-oraz-ustaniem-stosunku-pracy);

  • • Kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  
  • • osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego;
    • podpisana klauzula informacyjna dla kandydata biorącego udział w naborze. Klauzula zgodna z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Szczytno (12-100 Szczytno, ul. Łomżyńska 3, parter - Biuro Obsługi Interesanta) lub pocztą na adres Urzędu w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko referent ds. ochrony przyrody”, w terminie do dnia 10 marca 2020 r..

W przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego aplikacje można również przesłać pocztą elektroniczną: na adres: ugszczytno@ug.szczytno.pl (w tytule wiadomości zamieszczając w/w dopisek).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Szczytno po określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Szczytno przy ul. Łomżyńskiej 3 w Szczytnie.

 

Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie dalszych etapów procedury naboru.

Oferty nie zakwalifikowane stanowią dokumentację naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, szczegółowe CV
(z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny  zawierać  podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody  na przetwarzanie danych osobowych  zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018  r. o ochronie danych osobowych  i Rozporządzenia I Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu  takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 s. 1).

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 27.02.2020
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KAMIL MALISZEWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 lutego 2020 16:19
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marcin Gołąb
Ilość wyświetleń: 4201
27 lutego 2020 16:20 (Marcin Gołąb) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 lutego 2020 16:19 (Marcin Gołąb) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)